Hoppa till sidans innehåll

Motion


 

Passbeskrivningar: 

 

Kondition & styrka

 

Här får man både styrketräning och puls. Ett pass som kan varieras i det oändliga och  anpassas helt efter dagsformen. Hantlar, gummiband kommer att användas.

 

Tabata

 

Ett intensivt intervallpass där vi arbetar i sk tabataintervaller. På 4 minuter genomför vi 8 repetitioner av en styrke- alternativt konditionsövning, jobbar 20 sek, vilar 10sek.

 

Soma Move®

 

Soma Move® byggs upp som ett flöde av olika rörelsemönster. Vi utmanar vår styrka och rörlighet i samklang med vår andning. Ett näst intill meditativt pass.

 

Yoga

 

Ett yogapass där vi mjukt ökar vår styrka och rörlighet i harmoni med andning och dagsform.

 

Styrka

 

Ett rent styrkepass där vi med hjälp av hantlar, gummiband och eget motstånd arbetar oss igenom hela kroppen.

 

Box

 

Ett svettigt och roligt pass där vi utmanar både koordination, styrka och uthållighet.

Uppdaterad: 06 AUG 2018 17:02

Postadress:
Gymnastikringen - Gymnastik
Helene Tellander, Källreda Ödegård 2
36335 Tolg

Kontakt:
Tel: [saknas] Information
E-post: This is a mailto link